VİSUAL STUDİO EGİTİM SETİ GELİYOR....

Evet arkadaşlar visual studio egitim seti geliyor.Partları servera upload ediyorum.Bağımsızdır.Partları istediğiniz gibi indirebilirsiniz.Partlar şifresizdir.Bilginiz olsun.Kolay gelsin.



Söz verdiğim gibi ilk partın linkini paylaşıyorum.Eğitmenimiz Halil İbrahim Araçtır.Kendisi yazılım ustune yuksek lisansını yaptmaktadır.Birçok projede görev almıştır.

Alttaki linkten kolayca download edebilirsiniz.Devamı gelecek.

Arkadaşlar tum partlar tamamdır.Linklerin devamı geliyor.Dediğim gibi şifresizdir.Direk rar dosyasından çıkartıp izleyebilirsiniz.

Visual Studio Eğitim Seti İlk Part

Part2   Part 3   Part 4  Part 5  Part 6  Part 7  Part 8  Part 9  Part 10


Arkadaşlar sonunda butun partları upload edebildim.Vodafone Net ten çekmediğim çile kalmadı desem yeridir.Sektörun lider firması olan Turkcell Superonline ile anlaşmamı yaptım.Bundan sonraki sureçte buraya daha fazla zaman ayırmaya çalışacağım.Size bunu bir resimle ispatlayacağım.Bekleyin ve görun....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

=====TURKCELL SUPERONLİNE FARKI=====